Kızlar ,gününüz güzel geçsin. 13 gündür anneyim ve lohusayım Bebeğimi çok seviyorum allah isteyen herkese versin Ama bi yandan da çok zor geliyor Gece emzirmeler Gürültülü ağlamalar Duygu karışıklıkları yetememe hissi İlk kırkı çıkana kadar zor diyorlar Gerçekten en zor evresi bu dönem mi 😞 çok yorgun ve bitkinim Rahatlayacak mıyım diğer aylarda