Hayatım boyunca yaşamadığım kepek sorunu gebelikte ortaya çıktı. Doğum yaptım hala Sorun devam ediyor bunun için bir şampuan öneriniz var mı acaba? Ve gebelikte yüzüm sivilceyle doldu kız bebeğim var ona bağlıyorum😄 doğumdan sonra geçer dedim ilk bir hafta yüzüm çok güzelleşti bütün sivilcelerim gitti sonrasında tekrardan yüzümün her yeri sivilce doldu anlım yanaklarım çenem sivilce ilacı kullanamıyorum emzirdiğim için basit kremler kullanıyorum azelderm gibi ama asla bir faydası yok yüzüm daha da kötü hale geliyor bu durum ne zaman geçecek benim gibi yaşayan var mı çare bulan var mı lütfen yardımcı olur musunuz😕