Oglum 2,5 yasında demiri düşük devletin verdiği bi surup yazdı doktor dıger urunler demiri sabıt tutar bu yuksektır dedı fakat tadı demir gıbıymiş reddetmemesi için portakal suyuna kat dedı.fakat oglum farkettı içmiyor sız neyle karıstırarak veriyorsunuz hanımlar?bir de coddı bı dusukluk var ama ne zamana kdr kullanacagımı sormayı unuttum 3 ay sonra mı dr a gorunmelıyım yada 6 ay?dişlerde renk degısımı yapıyormul ona bi çözümünüz oldu mu?