Bebeğim doğduğundan beri neredeyse bütün uyutma yöntemlerini denedim ama hala uyumak istemiyor uyumadan önce illa ağlıyor bazen 3 dakika bazen 30 dakika. Uyku aralıklarına da dikkat ediyorum ama neden böyle 😔 7 aylık oldu ama rahat bir şekilde uykuya geçmiyor. Bu duruma çözüm bulan anneler var mı bana da akıl verin lütfen 😇