Selamlar, bebeğim neredeyse 10 aylık oldu. Eşim çalışıyor bebeğime tek bakıyorum ve uzakta yaşadığımız için kimsemiz de yok. Yorgunluğu ev işini yemek yapmayı vs geçtim artık sadece kaygılarım o kadar fazla ki. Yeni yeni bi yerlere tutunup kalkıyor. Yemekleri alıp kendi götürmeye çalışıyor ağzına. Bazen boğazına kaçırıyor bazen burnuna kaçırıyor. Kalkarken düşüyor. Sürekli tetikdeyim ve panik halindeyim. Korkuyorum. Yanından ayrılamıyorum. Hareketli bir bebek ve sürekli bir bağırma halinde. Yemeğini hazırlarken mama sandalyesine koyuyorum durmak istemiyor bağırıyor. Lavaboya giderken oyun alanına koyuyorum ben gelene kadar ağlıyor. Ekran açmıyorum önüne oyuncak vs koyuyorum ama kanmıyor onlara da. Sürekli bir kaos halindeyiz. Nedir bu anlamıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum.