Kızlaar bugün 14.gün gelen giden yok 7.gun kan testi vermiştim negatif 11.gun gebelik testi yine negatif afedersiniz akıntı da artış karında şişlik belimde de hafif bir ağrım var randevu bulamadım Ağustos olarak gözüküyor randevular akşam acile gitsem bakar mı sizce yoksa kadın doğuma mı yönlendirir bilgisi olan var mı ?