Arkadaşlar bebegim 14 gündür kuvezden iceri giirdikten sonra enfeksiyon aldi ve antibiyotik tedavisi alıyor crp değeri 8 sizce çok mu yüksek referans 5den küçük olmali tahlile göre yenidoğan 5in altinda olmadan taburcu etmiyor imza verip çıkmak istiyoruz orda durdukca dahada enfeksiyon aliyor, kanlarinda üreme vs yok belirli bir enfeksiyonu yokmuş sadece crp 8 çıktı bence çok yüksek değil ama bilemedim sizce ?