KendiEvimdeDeplasmandayim dogapoyraz kızımda 3gün sonra 7aylık olacak 3gündür pek iştahlı değil sıcaklar etkiliyo sanırım
miran69_ dogapoyraz kzlar bende aynıyım doğdundan beri mama meme ilerliyoruz Aptamil kullanıyorum ama bı haftadır mamayı doğru düzgün içmiyor 3 ölçek anca oda zorla sürekli memede olmak istiyor sütüm az bebeğim yeni 5 aylık oldu acaba mamayimi degistrsem
dogapoyraz Gokturkmom Mama ile besleniyor reflü maması kullanıyordu değiştirdim reflüsü bittiği için aynı markanın normal mamasını vermeye başladım içmek istemedi aynı zamanda ek gıdaya devam ediyorum
dogapoyraz mamabear_ Mama ve ek gıda ek gıdayı yine yemek istiyor ama mamayı sadece gece 1 kez çok güzel bir şekilde içiyor gündüzleri 180 ml içerken yarısını ancak içer oldu
Gokturkmom dogapoyraz mama değişikliğinden de yemek istemiyor olabilir ,ek gıda neler yiyor gün içerisinde mesela
dogapoyraz Gokturkmom ilk başta 6 aya doğru tadım usulü başladım 7 aylık olunca kendi yediğimiz şeylerden vermeye başladım ayına uygun şekilde ve yiyor dün çorba meyve yoğurt verdim ek gıda olarak
dogapoyraz miran69_ Ben dün son çare dedim arkadaşım Sma mama kullanıyor onu denedim onuda az içti isterseniz deneyin belki sizin bebeğiniz sever başka mamayı
miran69_ dogapoyraz bnde sma düşünmüştüm arkadaşıma bı soruyum inşallah onu sever Aptamilide seviyordu ama neden böyle oldu anlamadim
dogapoyraz miran69_ Bende anlamadım lıkır lıkır mama içen bebeğim çok az içer oldu inşallah düzelirler