suranurkls Covid tekrardan pik yapmış kızım eşim ve ben covid olduk bu durumu yaşayanlar var mı? Neler yaptınız doktorumuz bol bol emzir ateşi çıkınca ateş düşürücü ver dedi ama içim rahat değil başka bir doktora götürmeli miyim?
tahin suranurkls bence sizi zora sokmayacaksa alternatif görüş alın çünkü hem bebiş küçük hemde covid ağır🙏🏻 çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin, yer değil ama çok mu kalabalığa girdiniz belirtisi neydi? Dikkat etmek maksatlı sormak istemiştim
Guldenozkan suranurkls Merhaba benim bebeğim de 3 aylıkken covid olmuştu 🤦🏻♀️ sakın üzülmeyin o kadar güçlüler ki hemen atlatıyorlar. Bu durumda yapılacak bir şey yok maalesef. Benim doktorum da bol bol emzirmemi ve ateşi olduğunda calpol vermemi söylemişti. 2 gün sonra hiç bir şeyi kalmadı. Bizden daha kolay atlattı. Tekrar geçmiş olsun🌸
mamylatte Çok geçmiş olsun hala var mı covid ya bilmiyordum ben Bebeğim hasta olduğunda bende götürdüm öksürük vardı bu aylarda fazla ilaç veremiyoruz demişti antibiyotik kullandık bitek
suranurkls tahin e mamylatte teşekkür ederim, malesef ki hala varmış sizlerde de belirti varda test yapmanızı öneririm, araştırma hastanesine gitmeyi düşünüyorum ateşi devam ederse
suranurkls tahin e mamylatte teşekkür ederim, malesef ki hala varmış sizlerde de belirti varda test yapmanızı öneririm, araştırma hastanesine gitmeyi düşünüyorum ateşi devam ederse
suranurkls Guldenozkan çok teşekkür ederim içime su Serptiniz hasta ve keyifsiz olduğunu gördüğüm için ister istemez üzülüyorum 🥺 iyileştikten sonra tekrardan test, kan tahlili vs yaptırdınız mı
Guldenozkan suranurkls Hayır hiçbir şey yapmadık. Bir sonraki kontrolünü bekledik. Doktora sorduğumuzda da gerek yok dedi. Sadece 3. Ay aşıları vardı covid olduğu için bir sonraki aya ertelendi. Bol bol emzirin siz de kendinizi üzmeyin. Ben test sonuçları çıktığında şoka uğradım ve hıçkıra hıçkıra ağladım. Hastane personelleri ve doktorum beni sakinleştirdi korktuğum gibi bir şey olmadı şuan 13 aylığız🥰
suranurkls Guldenozkan Allah bağışlasın inşallah bizde çabucak atlatırız 🤲 kızımın çişli bez sayısında da azalma oldu o yüzden de korkuyorum ama hem ateş hemde sıcaktan dolayı terliyor da belki bu yüzden azalma olmuştur bilemiyorum siz böyle bi sorun yaşadınız mı?
Guldenozkan suranurkls amin hepimizinkini🙏 çişli bez sayısını hatırlayamadım🤦🏻♀️ ama illaki hastalığın etkisi vardır