Bebeğim 6. haftasında. Gece uykusunda kalkmasa bile 3. saatte uyandırıp emziriyorum, yavaştan 4 saate çıkarmayı düşünüyordum. Sizler bu haftalarda veya 2. 3. aylarda gece beslemelerini nasıl yapıyorsunuz, uyumasına kaç saat izin veriyorsunuz bana fikir verir misiniz teşekkürler