sinmedi- Kızlar bebeğim 1 yıl 9 aylık ve iki gündür sabahları sıçrama oluyor sıçrayarak uyanıyor bu durumu yaşayan deneyimli olanınız var mı ne zaman geçiyor bu sıçrama atakları
sinmedi- Hep_oyle_olur_zaten İki gün önce gece ateşi çıktığı için hastaneye götürdük orada bir kaç test yaptılar ama çok korkmuştu sürekli ağlayıp durdu kucağımdan inmedi bnde öyle düşündüm ama acaba atak haftasında da olabilir mi