tazecikanaaa Sezeryan olalı 2 ay oldu ama hala sürekli gazım var kendimden tiksindim artık ne zaman bitecek bu normal mi karnımda hala şiş ve sert sanki
gulcineray tazecikanaaa bu yaziyi okuduktan sonra sunu farkettim kendimi hiç farketmemisim yaa. Çocuğa bakmaktan kendimi unutmusum. Ne yaşadığımı hatırlamıyorum suan 6 ayligiz… gaz olmasi normal amaa :)
alpmomssss tazecikanaaa oluyor ama ne zaman geçtiğimi hatırlamıyorum… Oğlumla yarışıyorduk vallahi öyle kötüydü … onunki hafifleyince 4. Ay gibi benimki geçti sanki
tazecikanaaa gulcineray ay walla bende çocuğa bakmaktan bi kadın doğuma gidemedim ne zaman düzelir bu ya😥
tazecikanaaa starwomen evet çok utanıyorum bide doğumun üzerinden de aylar geçti yani ameliyat sırasında biseyler ters mi gitti diye endişeleniyorum 😭
nur_09242_ tazecikanaaa bende senin gibi olmuştum ama kısa sürmüştü ilk 15 gün filan çok gazliydim kendimden soğudum bu ne ya dedim ben böyle kalırsam bittim diyordum bir insan nasıl bu kadar gaz yapabilir diye düşünüyordum çok kötü bir durum ama geçiriyor zamanla
tazecikanaaa nur_09242_ ilk zamanlar daha kötüydü ya acı çekiyordum ama şuan da acı çekmiyorum da sürekli gazım var 😭🥲🥲
starwomen tazecikanaaa Herhangi bir sıkıntı olsa söylerdi doktor. Bence normal. Sonuçta ameliyat oluyoruz illa ki etkileri olacaktır. Tedirgin olmayın. 🌸
tazecikanaaa starwomen 40ımm çıkınca gidemedim ya şehir dışındayım o yüzden korktum galiba teşekkür ederim biraz içimi ferahlattınız 🌸
starwomen tazecikanaaa Rica ederim ama ihmal etmeyin tekrar bir muayene olun sizin için daha iyi olur 🌸