Kızlar 7 buçuk aylık olduk 6 aylıkken yavaş yavaş 3 gün kuralı ile başladım çok güzel ilerliyordum ta ki yumurta boğaza sarılıp nefes alamayıp nefes almak için çabalayan ve bogazı tahriş olan bebeğime şuan ek gıda vermekte zorlanıyorum yumurtayı çok seviyordu ama talihsiz olaydan sonra hiç bir şekilde yumurta kabul etmiyor ne zaman versem öğürüyor ve pütürlü sevmiyor pütürlüde öğürüp yediğini kusuyor sıvı lapa olacak ya kendim bebek irmiğinden yapıyorum içine muz ezip keçi sütüyle yapışan organik bebe bisküvisi katıyorum çok az pekmez vitamin aşsın diye yasa Hipp marka kaşık maması yiyoruz bu tarz olursa yiyor ama başka hiç birşeybyemiyor ne zaman versem öğürüp kusuyor ne yapacağımı şaşırdım annem ve kayınvalidem sıkıştırma çocuk biraz yaşına gelsin verirsin diyor ama vitamin alması lazım hiç birşey den vitamin almıyor muş gibi geliyor 🥺