Günaydın. Kızım 3 ayı yeni doldurdu. İlk ay emmesi ve kilo alımı çok güzeldi ama özellikle son ay emme ve kilo alma sorunu yaşıyoruz. Tatile gittik, havalar sıcak vs dedim, eve dönünce bir iki gün düzeldi gibi oldu ama 4-5 gündür yine aynı. Sütüm mü yok acaba dedim ama sıkınca süt de geliyor memeden. Nerdeyse hiç aktif emmiyor, sadece emzik gibi. Sanki sadece susuzluğunu giderip bırakıyor, o kadar. Ayrıca memede çok huzursuz, sabit tutmak için epey efor harcıyorum. Ama emzik verdiğim anda sorgusuz sualsiz alıyor ve sakinleşiyor. Meme reddi mi bu nedir, valla bezdim. Hem sıcak, hem reglim, hem bebeğim kilo alamıyor diye uğraşıyorum, bi de emmeme çıktı başıma. Gece emmesi de bozuldu aynı bu şekilde. Bu gece kalkıp sağmak zorunda kaldım düzgün emmediği için. Var mı benzer durumda olan, meme reddi böyle bir şey mi?