[silindi] Snmdmrn Bize de sağlık ocağı 4. ayda verdi ama kaka da ve kusmukta kırmızı lekeler vardı bıraktım vermiyorum. Ferrum deneyin dediler ama almadım. 8. ayda kan sayımı yapılacakmış ondan sonrasına bakılır.
Gulsah4141 Snmdmrn bizede verdiler 3-4 gün kullandık kabızlık yaptı dahada vermedim inşallah bişey olmaz
Tugce88 Arkadaşlar lutfen bana yardim edin. Kizimin gozune bu damladan geldi yıkadım sildim ama endiseleniyorum gozune birsey olurmu diye. Başina boyle birsey gelen varmı. Cok korktum