Gazlı bir kızım var ve sürekli sallanarak uyumak onu rahatlatıyor gündüzleri , geceleri normal yatakta ve güzel kesintisiz uyuyor . Ama gündüzleri sürekli pusette ileri geri elimizle sallıyoruz bıraktığımız an ağlıyor şuan 2 aylık. Almaya değer mi işe yarıyor mu kaç yaşa kadar kullanabiliriz bilgisi olan var mı acaba