Feyzosumunannesi Ozooo Hemşire 2 yaş aşısı en kolay aşı ağrı ateş yapmaz demişti bize. Ve dediği gibi oldu en kolay aşımızdı
Ozooo gokceege gece baya 38 geçmişti sanırım ilk defa ateşlenince korktum 2 yaşında ilk defa ateşlendi bu zamana kadar