Bildiğim kadarıyla az idrar doymadığının belirtisi.Günlük en az ⅚ idrar yapması gerekiyor.
Emerkende yanaklar dolu dolu herhangi bir çökme olmadan ve yutma sesini duyarak olması lazım.Benim doğum yaptığım hastanenin emzirme danışmanı cork cork sesi sizi yanıltmasın bu sesin gelmemesi gerekiyor demişti