leyligul gözlemlediyseniz ve herhangi aksi bir durum yaşanmadıysa korkmayın. Dediğim gibi muhtemelen tekrar düşmekten korkuyordur, o yüzden sürekli kucak istiyor ve ağlıyordur. Bugün içinde yine gözlemleye devam edin içiniz rahat etsin, aksi bir şey olmasın inşallah çok geçmiş olsun.