inscnmya merhaba bende bir anlık psikolojik bunalım ile bırakırdım.Ben çalışıyorum o nedenle hep erteledim tatil olsun,bayram bitsin vb.gibi ama bu kadar rahatlayacağımı bilseydim daha erken bıraktırırdım memeyi.Birde benim kızım gece resmen bağımlı gibi emiyordu sabah yataktan dayak yemiş gibi uyanıyordum dinlenemediğim için gergin oluyordum.Şimdi dünya varmış diyorum yemesi düzeldi,uykusu düzeldi,ben daha sakinim.Bence bunaldıysanız hiç düşünmeyin kesin zaten büyümüş 3_5 güne alışıp unutuyorlar.