rumix 3farklı marka denememe rağmen, emziğe alıştıramadım. Diliyle dışarıya itiyor. Ne tavsiye edersiniz?
filizkumsal rumix kızmda iterdi diliyle kusma harekti yapardı uyumuyordu çnkü memeden baska yerde zorla alıstrdm yatagına koydugum gbi uyanrdı ittikçe verdim ittikçe verdim snra alıstı yatmadan yatmaya verdim
rumix filizkumsal aynı sekilde kusacak gibi oluyor. Uyku öncesi versem daha mı kolay alısır? Suanda chiccoyu deniyorum. Bi tık daha uzun kalıyor ağzında
pervint Benim bebegimde sürekli diliyle itti zorla verdim emzigi azina koyup çenesini elimle altan bi kaç sefer emsin diye uyarı verdim tutdu hemen hemde ilk emzigiyle hiç ugraşmadım şimdidede emziksiz uyumuyo asla 🤣
filizkumsal rumix benmki tam 2 küsür aylıkken alıstı pes etme o atacak sen vercen 😊 bide daha küçük olduklrı için tam alamıyorlar yorulyorlar hemen çene yapısı güçlenir
medine28 Benimki de bir türlü alışmadı Avent denedim, bibs yuvarlak uç denedim şimdi chiccoyu deniyorum uykuya geçişte tutuyor gibi benim desteklememle ama tam değil 🙄 bi tutsa o da bende rahat edicez
Hry-ayhn26 Doğdu gün kuveze girdi için vermemiştim 5 gün sonra vermeyi denedim almadı zorlamak da meme vb reddi ve öğürme refleksi yapıp herşeyden tiksindirir demişti ebemiz
adamommyy rumix ben de 3 marka denedim. Bibs, avent, wee baby ama alıştıramadm. Diliyle dışarı itiyor ittirince de midesi bulanıyo. istemedim emzik vermeyi ama durmadigi için mecburum ben de bi çözüm bulamadm
perla_ adamommyy bizde aynı şekilde ne yapsam tutmadı bu aralar elini emzik gibi kullanıyor uyduğu anda dilini emiyor
Gokturkmom rumix oğlum aventi sevmedi hep öğürdü kustu, Bibs i tuttu ama severek emmedi,en son Wee baby damaklı aldım onu sevdi tek bir günde alıştı .Emziği verdiğinizde bebek aç olsun ara ara attıkça tutturun sonrasında çok kolay bi şekilde alışıyor.
fatmablt Doğduğunda verince daha kolay alisiyorlar ne 10 günlükken verdim çünkü sürekli memede durmak istiyordu beni emzik yerine kullanıyordu Philips avent verdik ilk verdigimizde aldı şimdi onsuz uyumuyoruz