oğlum 30 aylık 21:30 22:00 gibi uyur 05:00 te uyanır uykusu var salla diye ağlar kızlar sallamadım dünden beri ama dönüp duruyor ağlıyor kendini yataktan atıyor ne yapıcam ben nasıl davranmalıyım doğru olan ne ağlıyor çok 😔🤦♀️ uykusu var anlıyorum ama diretiyor