fatmakstk Doğum yaptığım 2 ay oldu aynı hastalıktan bende de var, 50 gün aralıksız antibiyotik kullandım günde 4-5 kere hemde, 2-3 tane doktor değiştirdim en son özel bir hastane de ameliyat oldum apseyi aldılar. Şuan ameliyat yerim kapanmadı daha ona rağmen yine sertleşme olmaya başladı, tıpta tedavisi yokmuş bunun, öyle dedi kortizon başlayacağız dedi onu da deneyecekmiş duruma göre dozunu yükseltecek. Ve ben bu kortizon tedavi istemiyorum o kadar zor bir şey ki Allah kimsenin başına getirmesin gerçekten elim kolum bağlı, bir tedavisi olsa olayım ama kortizon da bir ihtimal işte. Biraz araştırdım bizim gibi bunu yaşayan kadınlar kortizondan şifa bulmamış antibiyotikten şifa bulmamış SÜLÜK tedavisi oluyorlarmış bilmiyorum sizde araştırdınız mı ama belki bu dediğim size de faydası olur