Merhabalar, 42 günlük bebeğim var. Gaz problemi olunca tek meme vermeye başladım. 20-25 dk verip arada gaz çıkartıp aynı memeye devam ediyorum. Gaz sorunu azaldı ama bebeğim iyi kilo alıyor mu acaba endişesine de girdim. Sonraki beslemede de diğer meme ile aynısını yapıyorum. (Bu şekilde dinlenen meme dolabiliyor yoksa hep yumuşak :)) Sizin tecrübeleriniz nelerdir?