xfttmnurr oleke normaldir çünkü benim doğum sonrası kanama miktarı da değişti mesela, doğum için aldığım hasta bezini kullanıyorum üç gün sonra pede geçiyorum eakiden 5 günde tamamen kesilirdi şimdi 10.gün de hala dediğin gibi leke oluyor bugün hiçbirşey yok bitti sonunda diyorum iki gün geçiyor yine leke, ondan korkma bence