rebelle18 çok normal endişelenmeyin. Ben 6 yıl önce doğum yaptım, reglim özellikle yaz aylarında hala düzensiz ilerler. Mayısta hiç regl olmadım mesela ama hamile olmadığıma emindim. Havaların bu gereğinden fazla sıcak oluşu, nem vs hepsi etkiliyor ki doğumdan sonra 1 sene düzensizlik çok çok normal.