Desinay Arkadaşlar kızım 2 yaşında emziği bıraktırmak istiyorum ama çok zor gözüküyor siz nasıl bıraktınız
Gamzelikiz_34 Desinay benim iki kızım var hıc emzik almadı ben verdım tutmadılar emzikleri kesın annesı bak kızım emziğin gitmiş diyin veya balon uçurun en guzelı emziye takın bı oyun gıbı olsun 😇