Var mı hazırlanan?
Hangi bölümü hedefliyorsunuz ve yaş kac? Hangi kaynaklardan çalışıyorsunuz ve günde kaç saat? Birbirimize motivasyon verelim lutfeeenn 😍 ben 10 yıldır eğitim hayatına ara vermiş biri olarak bugün lise düzeyinde girebileceğim alanlarla ilgili kpss hazırlığına başlama kararı aldım. Var mı benim gibi olan? Ya da çevresinde böyle lise düzeyinde atanmış tanıdıkları olan var mı? Çok öfkeli ve de yorgunum hayata karşı, beni anca kpssden atanıp memur olmak toparlayacak biraz da olsa. Hiç bilgim yok çevremde kimse yok bu konuyla alakalı konusabilecegim. Desteğinizi rica ediyorum 🤩