ebru5261 Kızlar 1.5 yıl oldu sezaryen doğum yaptım gaz sancım oluyor 1.5 senedır ama böyle aynı normal doğum sancısı gıbı ara ara gelıyorçok şiddetli nefesimi kesıyor bagırsaklarımda dolanıyor yaşayan varmı
dayes ebru5261 geçmiş olsun doktora sordunuz mu baya da uzun sürmüş yeni olsaydı doğum sonrası Kayısı kompostosu iyi geliyor diye duymuştum
sinemata45 ebru5261 safra kesenize baktırın lütfen ben de gaz sancısı sanıyordum taş çıktı, gebelikte sindirim yavaşladığı için olabiliyormuş
zehramuas1234 Ben başka bişey soracaktım ama bebeğim sekiz ay 20 günlük solak sağ elini de çok fazla kullanmıyor bu durumu yaşayan veya bununla ilgili bilgisi olan var mı