Merhabalar kızlar bebeğim şuan 4 aylık 2 aylıkken memeyi bıraktı :( şimdi tekrar denemek istiyorum çünkü içim hiç rahat değil emsin istiyorum sütümü sağıyorum ama çok çok az geliyor hiç bir şekilde memeyi tutmuyor kafasını çevirip duruyor sanki memeyi biliyormuş gibi davranıyor ne yapmam lazım tekrar sütüm gelir mi ? Emer mi ? yoksa geç mi kaldım lütfen yardımcı olur musunuz..