fistikcisahap aynı günleri yaşıyoruz iki aylık olduk ama mama verme verirsen emmeyi bırakır aslında sürekli emmesi daha iyi emmese zaten sütün gelmez bende önce diyordum neden sürekli emiyor artık yoruluyor dum ama biraz daha sabret düzelecek birde gazını çıkar oda çok önemli en çokta ondan ağlar damla damla gidiyor anne sütü ondan bırakmıyorlar hemen doymuyor mama doyurucu şekerli olduğu için uyutur ama anne sütü gibi olmaz