2 3 çocuklu annelere soruyorum. Büyük çocuğunuzun yanında küçüğü nssıl seviyorsunuz. Ben ikisini de seviyorum ve hadi kızım gel biraz güldür diyorum güzelce gelip taklit yapıyor güldürüyor hoşuna gidiyor öpüyor oyuna devam ediyor. Arada kanı kaynıyor epey bir seviyor. Önceden küçük kızımı yanında sevmezdim gözünün içine bakardım şimdi ikisine de aynı zamanı veriyorum. İlgileniyorum,öpüyorum ,kokluyorum şükür ki zarar verme bitti. Siz ne yapıyorsunuz