Merhaba bebeğim 4 aylık gündüzleri hem meme hem biberon veriyordum ( sağdığım sütü ya da mama) . Son 1 haftadır gündüz mememi asla istemiyor bir sürü şey denedim ama olmuyor.Gece uyanmalarında alıyor mememi. Meme reddi yaşıyorum ve emzirme danışmanları biberon alıyorsa memeye dönmesi imkansız biberonu kesmelisiniz dedi.Hem meme hem biberon alan bebeğiniz var mı 4 ay üstü?