babymamma İlacı bıraktıktan ne kadar sonra hamile kaldınız özellikle 2. Ci çocuk için soruyorum ben 1.5 yıldır kullanıyorum ama geçen ay bıraktım pcosda var bende düzensizlik vs doktor ilk 3 ay önemli dedi ama deneyim duymak istedim
[silindi] babymamma benim kontrolümde doktorum ilacı bıraktığım ay hamile kalırsın dedi bıraktım ve 24 ay sonra hamile kaldım. Bu kişiden kişiye değişir yani. Hormonların kendine gelmesini soruyorsanız teorik olarak ilacı bıraktıktan bir ay sonra her şey olması gerektiği gibi oluyor diyebilirim
Hanabii Bir bebeğim var ondan önce bende 1 yıl kadar doğum kontrol kullanmıştım. Aralıkta regl oldum bitince bi daha kullanmadım. 20 martta hamile olduğumu öğrendim. Üç ay sonra kaldım ben.