mamylatte benim de 3 buçuk aylıkken falan başladı. Gündüzleri çok kötüydü geceleri de çok kötüydü de şükür artık saat başı veya yarım saatte bir utanmıyor. 2 saatte bir kalkıyor buna sukrediyorum 😅 gündüzleri hiç uyumuyor ya deliriyor uykudan resmen ama uyumuyor aşırı inat ediyor ne meme istiyor kıyamet kopuyor memeye gelince. Mamayı da zor içiyor 😩 he bir de kucaktan inmeyecegiz ayakta dolaşacağız bu sıcakta 🥲 bazılarının baya uzun sürüyormuş sanırım bizimki uzun süren cinsten 🥴