adaatuna bende öyleyim ya eski yeni ne fark eder biri önüme denk düşerse bakarım stalk diyincede böyle şehvetle bakıp ah çekmiyoruz herahlde ama kim ne yapmış nerelere gelmiş kimlerle evlenmiş tanıdık mı değil mi bende ilk okul arkadaşlarıma kadar biri denk gelirse takip ettiklerinden falan bakıyorum bunun özlemekle yada merakla vs anlamlı bişeyle alakası yok bence