Bebeğim 5 ay 18 günlük hep anne sütü aldı. 2 aydır emzirmekte zorlanıyorum gündüzleri çok sinirleniyor biraz emip bırakıyor ağlayıp çığlık atıyo. Geceleri emiyo sadece düzgün. doymuyor diye mama vermeye çalışıyorum onu da istemiyor sütüm azaldı emmemesinden az kilo almış zaten bu ay sağmaya fırsat bulamıyorum nolur yardım edin nasıl aştınız emzirmek işkence oldu benim için artık sağsam faydası olur mu siz neler yaptınız