Melek12066_ Anneler bebişleriniz ayları ve kiloları kaç acaba bizim kız bebek 10 aylık 9 kilo az geliyor bana 🥲
1tosbikinannesiyim Melek12066_ benim de 10 aylık bu hafta tartılacak bakalım sağlıklı olsunlar da çok kilo olmasa da olur
SucukluSutlac Benim de 3.5 aylık 7.400 ebe de çocuk doktoru da çok fazla diyor ama elimizde olan bir şey değil. Akşama doğru sütüm azalıyor sağdığım zaman 30 cc anca geliyor mecburen mama yapıyorum mamayı kes diyor ama açlıktan ağlayan çocuğu durdurmayı kimse anlatmıyor
assssssil SucukluSutlac azdır ama daha besleyicidir akşam sütü. Sagımla çıkanın 3 katını bile çıkarabilirmiş bebek. Mama vermeden memeyi verince yine acılık ağlaması olduğuna emin misiniz . Sabah sütü bol sulu çok gibi olur , ama akşam sütü daha az ve yoğun besleyicidir .
jasminebk SucukluSutlac bizimki de o aylarda o kilodaydi hâlâ da kilolu kan değerlerinde sorun yoksa çok takılmayın
SucukluSutlac assssssil baştan beri mama meme olarak gidiyorduk. Mamayı kestiğim birkaç gün oldu ama akşam ağladığı için uyutamadım. Süt azaldıkça daha az emmeye başladı. Biberona alışmış da olabilir ağlaması o yüzden mi diye de düşündüm
hickimsebiri amazontuba aaa biz de aynıyız her görenin çok zayıf demesi sizin de sinirinizi bozuyor mu😒
-strongmother- yurttmeri 9 aylıklara baktım da hep ne yediriyorlar ne içiriyorlar dedim benim ki de 9 aylık olcak 2 gün sonra en son 7,5 du bakalım ne oldu :)
nazanay 2910 gr doğdu, 1 aylıkken 3910 gr, 2 aylıkken 4540 gr, 3 aylıkken 4840 gr oldu. Giderek azalıyor,meme reddi de var sanırım ve mama almıyor :(