Kızlar 3,5 yaş oğlum 2 aydır yaz okuluna gidiyor ilk kreş deneyimi 1 yaşında kardeşi var kıskanclık konusma geriligi vs mevcuttu 5.6 ay dil konusma terapisi ergoterapi ve oyun terapisi aldı hepsindende olumlu geri dönüş aldık ve bıraktık artık evde sıkıldıgı icin ve gelisimi icin krese basladı tek basıma desteksiz bakıyorum zorlanıyordumda..2 aydır kreste hic uyum saglamamıs bugün aradılar şok oldum çok üzüldüm açıkcası uyumlu bi cocuktu arkadaş canlısıdırda oglum tanıdıkta kres müdüresi aradı şikayet etti resmen psikiyatriye götürmenizi istiyorum arkadaşlarının oyunlarını bozuyor uyum sağlamıyor öfke nöbetleri kendini yerlere atmalar kendine vurmalar oyuncakları arkadaşlarına atmalar vs cok üzüldüm şok olduk açıkcası yarın psikiyatriye götüreceğim herhangi bir ilaç vs başlamaktan korkuyorum da ne yapacağımı bilemedim okuldan alsam mı almasam mı hırçınlaştı okula başlayınca iyice huyu suyu değişti oğlumun..