Birdunyabircennetannesiii Ay bu aralar her şeye ağlamaya başladı normalde ağlayan çocuk değildi bu aralar her durumda ağlıyor Mesela bugün parkta çocuk oynamadı diye ağladı Geçen arkadaşı sen yaşlısın demiş ona ağladı ama nasıl ağlıyor dedim kesin vurdu ona ağlıyor etini sıkmışçasına ağlıyor ne oldu oğlum dedim bana yaşlı dedi diyor Az önce de babasına ağlıyor🤦
Hope77 3,5 yaş oglum ekimde 4 olacak nasipse 1 yaşında kardeşi de var bazen ondan bile çok ağlıyor herşeye şikayet herşeye memnuniyetsiz kreşe vermiştim 2 ayda ordanda uyarı geldi canıma yetti valla iki oglan cocugu…
Birdunyabircennetannesiii Hope77 Kardeşi yok oğlumun Bir anda olmaya başladı bu durum Normalde düşünce bile ağlamayan çocuktu canı yanınca ağlardı Şuan aşırı nazlı her şeye ağlar oldu🤦