Kızlar tatildeyiz biberonu düşürdüm fark etmemişim odaya çıkınca biberonu kaynattım falan derken çatlağı fark ettim sıcak suyla temas edince çatlak büyümüş ama kırık yoktu büyüdüğünü fark etmeyince mama verdim şimdi çok korkuyorum cam yuttuysa chat gbt falan da mikroskobik camlar olur diyor ne yapıcam ya akıl verin 1 saat oldu içeli şimdi uyuyor o biberonu attım eşim gitti yeni biberon aldı çok korkuyorum 😢