Benim bebeğim 3 aylık geçen ay 2.5-3 saatte bir uyanırdı kendi emziriyordum. Bu ay 4-5 saatte bir acıkıyor. Bugün doktora sordum beslenmesini değiştireyim mi diye hayır 3 saatte bir emzir 6.aya kadar böyle devam et dedi. Gece 12-1 gibi sağıyorum genelde biberonla veriyorum onu daha kolay alıyor kalanı da dolaba koyuyorum 4 gibi de emziriyorum sabah zaten 7-8 de uyanıyor emerek devam ediyoruz.