Merhaba benim oğlum 23 aylık ve hala gece uykusuna emerek uyuyor ve geceleri kalkıyor gündüz emmesini kestim ama gecesi kesemiyorum biberon alışkanlığıda yok o yüzden suda veremiyorum napıcağımı şaşırdım artık aşırı yoruldum ne uyku düzenli ne kilosu bi öneriniz var mı hanımlar