tokattanbirii ağlayası gelince zaman mekan farketmeksizin zaten ağlıyo, bu zamana kadar ağlama krizleri geldiği anda önce çözebilceğimiz bişimi sorup öğrenmeye çalışıyorum, en son ağlayasınmı geldi diyorum evet derse tüm dikkatimi ona vererek yakınında bi yere oturup sarılmak istersen ben burdayım deyip bekliyorum, başkada bi yöntem uygulamadım. Çünkü krizi o an sustursam geçiştirsem 10 dakkaya kalmadan başka bişiden sebep daha beter ağlıyo🤷♀️