gurbetteanne10 Merhaba kızlar bir yasindaki bebeğimin gözleri kızarık doktora götürdüm Tobrased göz damlası verdi bir haftadir kullanıyorum ama etki etmedi yarın özel hastaneye başka bir doktora götürücem yaşayan varmı nasıl geçiyor bilgi verirmisiniz
endoplazmikretikulumiste gurbetteanne10 ya enfeksıyon ya adenovirüs ikisinden biri . Antibiyotikli damla vermiş kullanın
fatma_kuzey gurbetteanne10 canım ben yaşadım 3-4 gün önce hemen medicanada acile götürdüm gece baya kızarmış özellikle bir gözü ve ertesi günü ateş oldu bütün virüs testleri yapıldı kan testi alındı burnunda ağzından sürüntü alındı covid için kan da bir şey çıkmadı virüs testleri negatif fakat doktor görmediğimiz bir enfeksiyon olmuş olabilir dedi söylediğin damlayı kullanıyorum her gün günde 4 defa benim bebeğimin düzeldi baya baya çok hafif kaldı ateşide düştü çok şükür iki akşam acillerdeydik yani
gurbetteanne10 endoplazmikretikulumiste yarın başka doktora götürücem nelere dikkat etmem gerekiyor siz daha önce yaşadınız mı
fatma_kuzey gurbetteanne10 virüs testleri yapılmadan anlaşılmaz doktorda adenovirüsten şüphelenmişti bizde ilk ondan şüphelendik fakat negatif çıktı şimdi antibiyotik ve göz damlası kullanıyoruz aynı zamanda doktorumuz resverol şurup önerdi bağışıklık sistemi güçlendirici çabuk atlatsın diye her gün bir çay kaşığıda ondan kullanıyorum
gurbetteanne10 fatma_kuzey çok geçmiş olsun inşallah bizde atlatırız çok korkuyorum kalıcı bişey olur diye sadece göz damlası iyi gelmedi demekki yarın sabah gidicem hemen başka hastaneye teşekkür ederim
fatma_kuzey gurbetteanne10 korkma canım demek ki çok yaşayan var böyle durumları benim oğlumda 11.5 aylık bir çeşit salgın belkide buda
gurbetteanne10 ozlemmderin evet canım göz doktoruna gittik göz nezlesi salgını varmış birinden geçmiş antibiyotikli bir damla verdi bir kullanimda geçti istersen resmini atabilirim
Asya_kiraz gurbetteanne10 hangi damlayı kullandınız acaba bizde şuna göz kızarıklığı var adeno şüphelendi göz doktoru netira ve fullfres kullanıyorum 3 gündür geçmedi aksine diğer gözüne de bulaştı sağ gözü 5 gündür kırmızı kaç günde geçiyor acaba