Arkadaşlar 40 gün oldu doğum yapalı sezaryen doğum yaptım sütüm 3. Gün gelmeye başladı yetmedi tabi 18. Gün kontrole gittiğimizde bebeğim doğum kilosunu aşmıştı ama çok az kilo almıştı çocuk doktorumuz solgar brewer’s önerdi aldım kullanıyorum şuan mamayı günde 1 veriyorum sormak istediğim ben bu takviyeyi bıraksam tekrar sütüm azalır mı aranızda kullanıp bırakan sütü azalmayan var mı?