En güzel çözüm kantron yağı benımde 2. Sezeryan doğum yapalı 36 gün oldu yenı başlayacağım bende ama zaten sanırım çok güzel dıkılmiş ki diken kocam sadece suan bıle ince bir çizgi var kızarıklık görmüş dueumda dr um krem kullanma sabah akşam kantron sür dedi