Elimde yenidoğan hastane çıkışı ,zıbınlar falan var toplu bi fiyata hepsini satmayı düşünüyorum 1 kere giydi sadece havalar sıcak olduğu için de hep kısa kollu zıbınlar ile tutuyorum üşür üşür demişlerdi hepsini uzun kollu almıştım içlerinde bir 3 4 tane de kısa kollu zıbın var onları da giydirmedim almak isteyen olursa