Arkadaşlar bebeğimin tahlil sonucu;
IgG 566
IgM 85
IgA 36
Total İge 295 çıktı, Haziran 15 gibi hasta oldu, sonra ciğere indi antibiyotik kullandık, bugün sabahtan 6/7 kere kustu şu an ateşi var, acile götürdüm, sermla birlikte kusmaması için ilaç ve paroy verildi, üzerinden 4 saat geçti ve tekrar ateşlenmeye başladı, her ay tekrarlanıyor sanki hastalık, artık yıldım.