Yemin ederim memlekete uçak bileti aldım ikimize, sinirimden çocuğun bileti iptal etmemek için zor tutuyorum kendimi. Yani o kadar nevrim döndü ki. Gece 9da yatıp 7:30da kalkardı. Şimdi 2de yatıp 6da kalkıyor. Gündüz uykuya geçişi 1 saat sürüyor. (2 uyku yapıyor, biraz daha devam ederse tek uykuya geçeceğim) Oyuncak ne bilmez. Sürekli koltuklara tırmanıp iniyor, girişte merdivenler var oradan inip çıkıyor. Yemek yemediği gibi yedirmiyor da. Sabaha kadar emiyor bir de iyice elden ayaktan kesildim.